Kad Ucapan Tahniah Pelajar Cemerlang

Kad ucapan tahniah atas kejayaan. Cikgu ucapkan tahniah la kepada semua pelajar yang dapat menyiapkan dan menghantar kad ucapan tersebut kepada cikgu.


Kad Ucapan Dengan Tangan Mereka Kelas Induk Idea Idea Yang Menarik Dan Cadangan

Tahniah dan Syabas untuk kalian Terima kasih atas segala usaha semangat dan kesungguhan kalian.

Kad ucapan tahniah pelajar cemerlang. Segala kejayaan ini tidak akan terlakar tanpa komitmen dan kesungguhan para guru dalam melaksanakan tugas dengan penuh amanah dan dedikasi. Syabas buat kalian atas pencapaian luar jangkaan. UCAPAN KHAS PENGETUA CEMERLANG UNTUK SEMUA PELAJAR CEMERLANG SPM 2020 SMK GUAR CHEMPEDAK smkgc-CooperativeLearningSchool.

Nah itu dia 10 inspirasi ucapan selamat naik jabatan pangkat baru. Ucapan tahniah atas kejayaan. TPM Ucap Tahniah Kepada Pelajar Cemerlang Rabu 23 Mac 2011 1200 AM KUALA LUMPUR.

Surat Rasmi Ucapan Tahniah Surat Rasmi L. Kepada yang berjaya tahniah sekali lagi saya ucapkan. Atas pencapaian luar jangkaan.

Ucapan Tahniah Kecemerlangan PMR 2012 Tuan Pengetua by smktatb on 22122012 at 945 AM. Tahniah dan Syabas untuk kalian. Salam sejahtera saya ucapkan kepada semua.

Tahniah dan terima kasih juga kepada guru-guru yang berjaya memartabatkan profession perguruan sehingga mampu melahirkan modal insan yang berkualiti baik dari segi akademik mahupun sahsiah. Sebagai seorang guru kaunselor anda telah menyampaikan ceramah kepada pelajar-pelajar sempena program motivasi di sekola. Yang Berbahagia Datuk Seri Dr.

Barisan Guru-guru Penolong Kanan Guru-guru SKPBD Pelajar-pelajar yang diraikan dan seterusnya ibu bapa. TAHNIAH atas kejayaan cemerlang. Selain berupa ucapan kamu juga bisa mengekspresikan kebahagiaan atas kenaikan pangkat dari saudara rekan dan relasi dengan.

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera. Soalan dan jawapan tentang rahsia kejayaan pelajar yang cemerlang dalam peperiksaan SPM Jadual pembelajaran dan cara mengatur jadual mengulang kaji pelajaran. Kad ucapan tahniah kenaikan pangkat.

Semua ibu bapa atas kecemerlangan anak-anak sesungguhnya dorongan ahli keluarga amat perlu bagi melonjakkan prestasi pelajar. Syabas buat kalian atas pencapaian luar jangkaan. Menurutnya beliau akan terus memastikan pelajar cemerlang daripada keluarga B40 diberikan keutamaan untuk mendapatkan tempat di MRSM.

- Ucapan salam dan tahniah kepada pelajar yang mencapai kejayaan. Buat anak-anak didik yang lain. Setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan tahniah diucapkan kepada pelajar-pelajar yang telah memperoleh pencapaian cemerlang dalam Pertandingan Inovasi.

Manfaatkan peluang yang ada di MRSM sebaiknya agar menjadi modal insan yang mampu berbakti kepada keluarga bangsa dan negara pada masa hadapan katanya. 1482019 TAHNIAH atas kejayaan cemerlang. Tuan-tuan dan puan-puan yang dihormati sekalian Pada hari ini kita mendapati peranan pendidikan telah berubah dengan jelas daripada fungsi tradisionalnya.

Agong Zahirkan Ucapan Tahniah Kepada Pelajar Cemerlang February 8 2021 February 8 2021 Kejayaan dua orang penuntut memperolehi markah tinggi bagi peperiksaan Certified Accounting Technician CAT mendapat perhatian Tuanku Yang di-Pertuan Agong. Syabas dan tahniah saya ucapkan kepada pelajar-pelajar cemerlang sekolah ini. Bagaimana memberikan ucapan selamat atas kenaikan pangkat seseorang.

Agnes Luncha Anak Lawai ketua rektor Institut Pendidikan Malaysia Yang Berusaha Tuan Pengarah Dr. Bagi pelajar yang mampu menyiapkan dengan lengkap tugasan ini cikgu ucapkan tahniah dan pelajar ini memang MANTAP PELBAGAI. Terima Kasih Saudari Pengacara Majlis Yang Berbahagia Encik Haris Fadilah bin Abd Salam YDP PIBG SK.

Syabas buat kalian atas pencapaian luar jangkaan. Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini merakamkan ucapan tahniah kepada semua pelajar yang merekodkan pencapaian cemerlang dalam peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia SPM 2010 terutamanya kepada 9239 pelajar yang mendapat keputusan A dalam semua. Ucapan setinggi-tinggi tahniah kepada 7 pelajar cemerlang Sijil Pelajaran Malaysia SPM 2019 Maahad Tahfiz Negeri Pahang MTNP yang berjaya memperolehi biasiswa Yayasan Peneraju Pendidikan Bumiputera YPPB bagi melanjutkan pengajian dalam bidang perakaunan Association of Chartered Certified Accountants ACCA di Sunway College Kuala Lumpur.

Menjadi kebanggaan untuk semua. Kali ini kami akan memperkenalkan cara menulis mesej untuk perayaan hari jadi ke-60 dan koleksi contoh. Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera Bagi pihak seluruh warga Universiti Kebangsaan Malaysia UKM saya mengucapkan Tahniah dan Selamat Datang kepada para pelajar yang terpilih untuk melanjutkan pengajian ke peringkat ijazah sarjanamuda di.

Zaleha binti Fadzil Timbalan Menteri Pendidikan Malaysia Yang Berbahagia Dr. Contoh Surat Ucapan Tahniah Dan Penghargaan Bagikan Contoh. PT Bakar Darat selaku perasmi Hari Anugerah Cemerlang.

Alhamdulillah Semoga terus mencipta kecemerlangan dunia dan akhirat InsyaAllah. Muhammad Afdhal bin Zainal. Segala usaha semangat dan kesungguhan kalian.

Kad ucapan tahniah kejayaan.


Terima Kasih Kerana Menggunakan Khidmat Zeeyra Booking For Suprise Now Pakej Bouquet Murah Pilih Pakej Pilih Belon Happy Birt Instagram Diaper Cake Love You


Post a Comment

Lebih baru Lebih lama
close