Contoh Ucapan Pada Kad Persaraan Guru Besar

Teks ucapan majlis perpisahan persaraan majlis perpisahan persaraan saya dengan rasminya telah dibuat oleh pihak sekolah menengah kebangsaan sultan ibrahin satu 17000 pasir mas kelantan pada 28 februari 2013 khamis bertempat di dewan besar sekolah yang bermula pada jam 1200 tengah hari hingga jam 200 petang. Sesungguhnya seluruh warga sekolah amat menghargai segala jasa bakti serta keringat yang dicurahkan oleh tn guru besar.


Ucapan Perpisahan Linkedin Tips Teks Linkedin Profile

Cara minum air zam zam untuk mudah bersalin cara nak tengok whatsapp orang lain cara nak buat qr code untuk kedai cara nak buka kedai runcit cara nak beli rumah.

Contoh ucapan pada kad persaraan guru besar. For more information and source see on this link. 1 kertas kerja majlis sanjung budi en abu bakar bin mohd guru besar sk sri serdang 28 dan 29 mac 2018 rabu dan khamis 10 pengenalan majlis persaraan adalah antara majlis rasmi di sektor awam. Besar SMK Seri Hartamas malah.

Persaraan ini merupakan detik paling bahagia untuk Yang Berbahagia Datin setelah berjuang pahit manis dalam dunia pendidikan. Teks ucapan hari guru 1. Selepas berkhidmat selama dua atau tiga puluh tahun dengan syarikat jangan berikan kad jemputan yang umum kepada pesara anda sahaja.

Moshims Contoh Kad Ucapan Persaraan Guru. Teks ucapan majlis perpisahan persaraan majlis perpisahan persaraan saya dengan rasminya telah dibuat oleh pihak sekolah menengah kebangsaan sultan ibrahin satu 17000 pasir mas kelantan pada 28 februari 2013 khamis bertempat di dewan besar sekolah yang bermula pada jam 1200 tengah hari hingga jam 200. Teks Ucapan Persaraan.

Seringkali cinta tidak menyedari kedalamannya sehingga saat perpisahan tiba. Jabatan Akauntan Negara Malaysia Janm Teks Ucapan Ybhg Datuk Anm Pada Majlis Persaraan 7 September 2012 Page 3. Terima kasih wahai para guru kamu karena engkaulah kami dapat membuka jendela dunia 2.

Disini ada tangisan ada perjuangan ada luka ada tawa bahagia dan rindu. Hadirian yang dirahmati Kami percaya walaupun amat berat dan menyedihkan dan bukan sedikit air mata yang akan. Kad ucapan perpisahan untuk guru.

830 am - Ketibaan Guru Besar dan para jemputan - Ucapan alu-aluan pengerusi majlis - Bacaan doa - Ucapan wakil murid - Ucapan wakil guru - Ucapan YDP PIBG - Ucapan Pegawai Pelajaran Daerah Klang - Tayangan slaid - Ucapan Guru Besar - Penyampaian watikah persaraan -. Assalammualaikum wht dan salam sejahtera Yang saya hormati Tuan Pengarah Timbalan Pengarah Yang DiPertua Majlis Perwakilan Pelajar Pensyarah-Pensyarah Kanan Pensyarah Akademik Staf Sokongan dan Para Pelajar yang saya kasihi sekelian. Meriahkannya dengan pustaka besar kami yang mengandungi lebih 1 juta foto stok tersedia untuk dicari dan diseret ke dalam kad jemputan anda.

Pamplet majlis persaraan pdf 1. Hal ini disebabkan karena beberapa kondisi. Teks Persaraan Guru Biasa.

Dan itu semualah yang memberatkan ketika kita harus berpisah. Hari ini 22 hb April 2018 merupakan detik besejarah bagi saya. Jawatankuasa Panel Penasihat Majalah The Michaelian edisi ke-63 tahun 2011 pada hari Selasa 26 April yang lalu telah membuat keputusan bahawa reka bentuk kulit hadapan majalah dibuka kepada semua warga SMK St.

Ucapan majlis persaraan guru. Kad ucapan perpisahan puan mashura binti mansor guru besar sk 2 kuala ampang. TEKS UCAPAN HARI GURU Bismillah hirrahman nirrahim Terima kasih Pengerusi Majlis Yang Berusaha Encik Ismail bin Abdullah Guru Besar SK Mara yang dihormati Penolong Kanan Pentadbiran PnHjh Asmabeevi bt Hussaien Penolong Kanan Hem En Bakar bin Mamat Penolong Kanan Kokurikulum En Mohd Nor bin Mamat para guru yang disanjungi.

Contoh Ucapan Hari Lahir Hari Jadi Takziah Guru Perkahwinan Perpisahan Penghargaan Tahniah Doa Selepas Solat. To find out more complete and clear information or images you can. 31 Mac 2016 Khamis 230 petang Dewan Seri Gemilang SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI GOMBAK Batu 8 Jalan Sungai Pusu 53100 Kuala Lumpur High Performing School School of Global Leaders PENGHARGAAN Sekalung Penghargaan dan Terima Kasih Kepada PIBG Guru-guru Murid-murid serta semua pihak yang.

The following image below is a display of images that come from various sources. Contoh teks ucapan perpisahan guru contoh teks ucapan. Kau korbankan waktu dan tenagamu untuk mendidik dan mengajariku.

By amirol hafizi 9236 in types school work and majlisperpisahan kertaskerja. Jangan khawatir bp guide punya 8 inspirasi kado perpisahan yang bisa kamu coba. 41499971 Teks Ucapan Majlis Persaraan Guru Besar.

Salam sejahtera dan selamat pagi. Contoh Teks Ucapan Murid Untuk Persaraan Guru. Perpisahan Contoh Ucapan Guru Yang Bersara.

Contoh Ucapan Perpisahan Ringkas. Ucapan perpisahan sirih berlipat sirih pinang. Berikan majlis persaraan yang bergaya kepada pesara yang dikasihi.

Contoh penulisan kertas kerja untuk majlis perpisahan guru di sekolah. Michael Ipoh SMI sama ada murid bekas pelajar guru kakitangan dan semua pihak yang berkepentingan dengan SMI. TEKS UCAPAN PENOLONG KANAN 1 mewakili guru-guru SMK Seri Hartamas.

Pidato sambutan panitia halal bihalal. The copyright of the image is owned by the owner this website only displays a few snippets of several keywords that are put together in a post summary. Semoga tn guru besar akan lebih tenang dan berbahagia bersama keluarga tercinta selepas bersara ini.

Majlis persaraan yang diadakan pada pagi ini amat bermakna bukan sahaja kepada guru-guru bahkan juga kepada murid-murid Sek. Berikut 30 kata-kata ucapan terima kasih untuk guru pelita bagi anak bangsa seperti dirangkum dari laman Sepositif dan Status Kita Rabu 15072020.


Selamat Bersara Ucapan Persaraan


Post a Comment

Lebih baru Lebih lama
close